close
"You told me that you love me"
"Yes"
"Then why it hurt so much?" ~Sex and the City


討好 到底算不算愛上了?

看完最令我撕心的一集Sex and the City

Carey feels difficult to fit in Mr.Big's life when he has absolutely not take
her into account when planing his future/life. Carey wants to be understanding
She decides to movie to Paris where Big might need to work over there. Big
wants her to plan her life for herself not for him. Carey so pissed.

Is it really her problem picking up the wrong guy? Or is it just wrong to be
compromised to her love one?
當有討好的情緒時,不捨的,是哪個部分?
到底是捨不得哪個部分逼的自己得去討好?
討好,有這麼糟嗎?
不是只是一個暗示,告訴你「我在乎你,我喜歡你」?
當討好並不違背自己的良心,只是個無傷大雅的小行為時
為什麼 有這麼難接受?
當Mr.Big 告訴Carey 「我希望你搬去巴黎是因為你想去,而不是因為我,
我不希望你有什麼期待。」

Heart breaking words.
So hurt...

arrow
arrow
    全站熱搜

    YoYo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()